Tentang Iskandar Zulkarnain dan kemunculan Yakjud dan Makjud..

Ustaz Zainul Asri Ramli Kuliah Kitab Bahrul Mazi(Hadis 29) Ustaz Muhammad Alexander bertajuk Yakjuj & Makjuj

Tuesday, October 2

DAJJAL- Rahsia Segitiga Bermuda

RAHSIA SEGITIGA BERMUDA
Apa itu Segitiga Bermuda?
Segitiga Bermuda adalah satu tempat yang banyak menarik perhatian orang seluruh dunia kerana terdapat berbagai kejadian aneh telah berlaku disitu. Sehingga ke saat ini mister! Segitiga Bermuda itu dianggap sebagai satu kawasan pusat ajaib di muka bumi ini.
Kerana terialu banyak kisah-kisah pelik dan ajaib berlaku disilu, maka orang ramai tertanya-tanya, kuasa pakah.yang terdapat disitu? Ada satu teori mengatakan di Bermuda itu terdapat satu pusat bekas Kerajaan Atlantis. Ada sesetengah teori pula mengatakan disitu terdapat Pusat Kerajaan Orang Halus dan Jin dan Para Siluman......
Segitiga Bermuda mencakupi kawasan seluas 770,000 kilometer persegi. Kawasannya merupakan gugusan pulau-pulau yang berjumlah sebanyak 359 pulau. Pulau-pulau ini tersusun antara satu sama lain seperti untaian manik-manik. Beberapa teluk kecil terdapat dihujung pulau-pulau itu. Kesemua pulau-pulau ini terletak di Lautan Atlantik. Jauh pulau-pulau ini dari Daratan Amerika kira-kira 930 kilometer. Pada tahun 1684 Kepulauan ini telah dijajah oleh Kerajaan British. Sehingga ketahun 1968 barulah Bermuda mendapat pemerintahan sendiri. Sungguhpun kesuluruhan pulaunya sebanyak 359 tetapi hanya 60 buah pulau sahaja yang didiami manusia, selainnya tidak dihuni. Orang yang pertama sekali mengenal pasti tentang Misteri Segitiga Bermuda ini ialah Vincent Cadys, dialah juga yang telah menamakan SEGITIGA BERMUDA. Beliau seorang pakar dalam kes-kes misteri di lautan.

Daerah Segitiga Bermuda amat merbahaya untuk pelayaran laut mahupun penerbangan di ruang udaranya. Kerana sehingga kini tidak kurang dari 100 buah kapal terbang dan kapal telah hilang di kawasan ini. Kehilangan ini melibatkan kehilangan seramai 1000 orang yang turut hilang bersama peristiwa itu. Kapal terbang dan kapal yang hilang di kawasan Segitiga Bermuda ini ghaib begitu saja, tidak ada secebis serpihan pun yang dijumpai......apakah Dajjal punya kerja atau pun kaum-kaum yang sej'enis dengan Dajjal?

Sebahagian besar peristiwa ganjil ini terjadi dalam tahun 1945. Semua kapal terbang atau kapal laut yang hilang di kawasan ini langsung tidak dapat dijejaki dan dikesan langsung. lanya hilang terus tanpa sebarang kesan atau meninggalkan korban. Selalunya jika terjadi sebarang kemalangan di lautan atau di udara paling tidak kita akan menemui bangkai pesawat atau kapal dan mayat orang-orang yang terkorban, atau paling tidak pun serpihan-serpihannya. Tetapi peristiwa di Segitiga Bermuda langsung tidak meninggalkan apa-apa. Mereka hilang begitu saja bersama kapal dan kapal terbang.

Bertambah pelik lagi kebanyakan peristiwa yang terjadi di kawasan ini pada ketika lautan berkeadaan tenang, tidak bergelora dan cuaca pun cukup baik. Antara peristiwa yang berlaku, sebuah kapal dari Perancis yang bernama Rousalie yang telah melalui kawasan ini pada tahun 1940, tiba-tiba kapal ini menjadi kosong, tiada seorang pun di dalamnya, sedangkan kapal itu berada di dalam keadaan baik dan segala muatan di dalamnya langsung tidak berusik.

Pada hari Khamis dalam bulan Januari 1945, 5 buah kapal terbang Amerika jenis TTB Finger bertolak dari pengkalannya di Port Louderdile di wilayah Florida, Amerika Syarikat. Kapal terbang itu sedang ditugaskan mengawal dan menyelamatkan kapal-kapal yang mengharungi lautan. Ketika jam menunjukkan pukul 2.15 petang. Tugas itu telah selamat dilakukan. Ketua pasukan kapal terbang itu Leftenan Charles Tylor telah memberi isyaratkepada menara kawalan, mereka akan kembali ke pengkalan kerana telah berjaya melakukan tugas dengan sempurna. Kelima-lima kapal terbang itu pun bergerak menuju ke pengkalan.

Tiba-tiba tanpa di duga, menara kawalan di Port Lourdedile menerima isyarat dari Ketua pasukan kapal terbang itu, Leftenan Tylor dan isyarat itu amat mengejutkan Komodor Wersink, pegawai yang bertanggung jawab di menara kawalan.

Isyarat panggllan itu berbunyi seperti berikut... Di sini Leftenan Charles Tylor, komandankumpulanke 19..Adakah kami ditawan? tolong jawab....kami kehilangan petunjuk untuk pulang...kami tersesat...saya tidak dapat melihat daratan! saya tidak tahu lag! di mana arah barat, semua yang ada di sekitar saya menjadi terganggu, pelik.....malah tempat saya berada ini pun saya tidak tahu.....nampaknya.....nampaknya."

Tiba-tiba suara panggilan dari Leftenan itu terputus dan tidak ada panggilan selanjutnya. Suasana menjadi Kelam kabut dan pelik. Komander Wersink, pegawai petugas yang berada di menara kawalan mengalami tekanan yang luar biasa. Dia cuba menghubungi

Kemudian hubungan terputus. Dengan segera Komander Wersink mengarahkan kapal TIMSAR yang berada di bawah seliaannya supaya dengan cepat pergi menyelamat kumpulan ke 19 itu. Oengan cepat Kapal perang Angkatan Laut TIMSAR itu yang membawa 13 anggota yang berpengalaman dalam tugas-tugas penyelamatan bergegas untuk pergi menyelamatkan kumpulan ke 19 itu. Ketika kapal tempur TIMSAR itu sampai di tempat yang ditujuinya terjadi peristiwa yang sama sekali tidak pernah disangka-sangka. Tiba-tiba saja kapal TIMSAR itu lenyap tanpa sebarang jejak sedikit pun ditinggalkan.

Skuadron kapal terbang ke 19 terdiri 5 buah kapal terbang perang yang membawa 14 orang anak juruterbang pun telah lenyap hilang begitu saja.

Salah seorang juruterbang yang pada ketika itu berada tidak jauh dengan tempat kejadian memberitahu bahawa dia juga sempat menerima berita pelik itu dari radio kapal terbangnya iaitu hubungan antara Leftenan Charles Tylor dengan pengkalan Port Lornderdile. Berita yang diterimanya berbunyi seperti ini: "Di sini Leftenan Charles Tylor....Komandan Skuadron ke 19.

Boleh dengar? Tolong jawab! ....Sekarang saya tahu di mana saya berada. ..akhirnya saya tahu di mana kedudukan saya! Saya berada di ketinggian tidak kurang dari 2.30 kaki. Tetapi ada sesuatu yang ganjil. Tidak, apa yang saya lihat amat susah hendak di percayai! Boleh dengar? Minta Dalam satu panggilan lain, suara Charles Tylor menyatakan"Su

Dari kata-kata panggilan Leftenan itu disimpulkan bahawa ketika Leftenan Charles Tylor mula memasuki kawasan maut Segitiga Bermuda itu, secara mendadak dia tidak dapat melihat daratan. Padahal udara dan cuaca baik, setiap juruterbang yang berada di ketinggian 5,000 kaki pun masih boleh melihat daratan. Keadaan ganjil yang lain, semua arah kompas jadi tidak menentu, seolah-olah dikawal oleh sesuatu yang tidak nampak, kemudian muncul suatu pemandangan aneh iaitu satu kawasan yang sama sekali dia tidak ketahui sebelumnya. Sehinggakan Leftenan Charles Tylor menyangka mereka telah tersesat. Kejadian selanjutnya, muncul makhluk-makhluk yang berbeza bentuk dengan manusia, sehinggakan Leftenan Charles Tylor mengagak mereka adakan pendatang dari luar angkasa dan semuanya sudah terlambat.....telah berakhir.

Dalam tahun 1949 sebuah kapal layar Belanda bernama HERMINEA juga telah dijumpai dalam keadaan dilanda oleh ombak besar kerana layarnya sudah tiada, apabila diperiksa oleh pengawal pantai, didapati tidak ada seorang pun di dalam kapal tersebut. Seolah-olah semua penumpang telah meninggalkan kapal tersebut. Bertambah pelik lagi, kapal tersebut mempunyai pelampung dalam sebuah peti dan juga barang-barang lain yang tersimpan dengan rapi.
Dalam tahun 1921 dalam bulan Januari sebuah kapal bernama Carol Darling yang mendekati pantai Caroline Utara, didapati tidak ada seorang pun di dalamnya, kecuali dua ekor kucing. Sementara 12 orang anak kapalnya hilang lenyap tanpa dapat dijejaki. Tetapi pelampung keselamatannya telah tiada. Seolah-olah menunjukkan anak-anak kapal itu telah meninggalkan kapal itu begitu saja. Seluruh enjin dan mesin kapal itu masih berada dalam keadaan baik dan berfungsi. Yang sangat menarik dalam peristiwa ini ialah di kapal itu terdapat meja makan dengan sisa-sisa makanan yang masih belum diangkat. Nampak seperti sesuatu telah terjadi dengan tiba-tiba ketika mereka sedang makan. Dalam tahun 1972, seorang nelayan bernama Hary Selatzeky telah hilang di kawasan ini.

Pada 23hb. Mach 1973, sebuah kapal besar bernama ANITA milik Kerajaan Amerika Syarikat yang bermuatan 20,000 tan telah hilang ghaib di kawasan ini.

Mungkinkah peristiwa-peristiwa ini disebabkan oleh sistem navigasi yang disebabkan oleh kuasa atau tenaga kristal matahari yang dahuiunya dikatakan kepunyaan bangsa Atlantis?
Jika benar kuasa tenaga kristal matah ari itu betul-betul ada, ia memang dapat mengganggu petunjuk kompas kapal terbang atau pun kapal dan dapat mewujudkan satu ilusi pemandangan di udara tetapi tidak mungkin tenaga kristal matahari itu dapat melengapkan kapal berserta anak-anak kapal untuk selama-lamanya.
Atau mungkinkah peristiwa tersebut diakibatkan oleh suatu sedut Betul kah kawasan itu kawasan kampung halaman Jin. Mereka tidak suka tempatnya diganggu!!!
intimagnet alam yang menyebabkan kapal terbang atau kapal tersebut berpindahke suatu tempat dan waktu yang berbeza? Yang peliknya tidak semua peristiwa kapal atau kapal terbang lenyap bersama-sama orangnya Kadang-kadang hanya penumpangnya saja hilang, sedangkan kapal ditemui semula dalam keadaan yang sempurna terapung-apung di tengah-tengah lautan Atlantik, kadang-kadang manusia disebut dan kapalnya tidak. Tidak pula terjadi, kapalnya saja yang disebut dan orangnya tidak.Para pengkaji di Rusia membuat satu teori iaitu, kawasan Segitiga Bermuda ini merupakan kawasan hantu, iaitu Istana Hantu Siluman.

Dalam satu pertemuan dengan Jin Muslim dikatakan Singgsahsana Kerajaan Iblis terbesar terletak di kawasan Segitiga Bermuda itu. Lautan merupakan kawasan yang banyak makhluk-makhluk halus. Kalau begitu, untuk apa iblis berserta anak buahnya dari golongan jin tersebut menangkap anak-anak kapal tersebut?

Mengikut kata Jin Muslim, mereka dijadikan korban untuk Iblis atau dijadikan budak-budak iblis. Mungkin penangkapan itu dilakukan kerana iblis menganggap siapa saja yang memasuki kawasan itu bererti telah mengganggu kekuasaannya. Kecuali jika Iblis merestui dan restu Iblis ini boleh diberikan jika mereka yang ingin melalui kawasan tersebut memohon dengan menyembahnya atau mengadakan sejenis upacara sebagai tanda perjanjian.

Mengapa pula kapal terbang dan kapal juga dirampasnya? Orang-orang yang hilang ghaib di kawasan itu telah digunakan oleh Jin Syaitan sebagai hamba mereka.. Memang sudah menjadi perangai syaitan dan iblis, suka membuat manusia susah dan keliru. Dikatakan kapal terbang dan kapal yang lenyap itu telah disimpan oleh para iblis di satu tempat yang tertentu di dasar lautan yang tidak pernah disentuh oleh manusia. Kapal-kapal itu ditutup dengan sinar ghaib tertentu atau dikelilingi oleh ribuan syaitan sehingga tidak dapat dilihatoleh mata kasar manusia. Sememangnya iblis mampu mengaburkan mata manusia. Kemampuan jin iblis dan syaitan ini memang bermacam-macam. Kita pernah dengar seseorang yang masuk hutan, kemudian tersesat kerana terjumpa satu kawasan yang cantik dan indah seperti istana ketika di dalam hutan, padahal dia berpusing-pusing berjalan di tempat yang sama saja. Itu juga sebahagian dari kerja Syaitan.

Iblis berserta kumpulan sejenisnya seperti Jin, Syaitan dan hantu juga mampu menggerak dan memindahkan benda-benda dan manusia. Misalnya rumah berhantu yang dilihat kerusi dan mejanya bergerak-gerak ke sana kemari. Satu peristiwa di zaman Nabi Sulaiman, di mana Nabi Sulaiman meminta pembanlunya memindahkan kursi singgahsana Ratu Bilqis, ketika itu Jin Afrit mengatakan dia sanggup memindahkannya dengan cepat sebelum sempat Nabi Sulaiman berdiri dari duduknya. Makhluk halus ini juga sanggup mengawal dan mengacau fikiran manusia, mereka sanggup membuat orang jadi gila.

Dajjal adalah keturunan orang Yaman, dia hidup di negeri Yaman dan mendapat pendidikan dan bimbingan dari berbagai ulamanya. Ada pula kenyataan menyatakan dia keturunan Samirah. Bagaimana pun Yaman dan Samirah berada di Syam (Syria). Dalam riwayat Shahih Muslim, Tamim ad Dari pernah melihat Dajjal. Dia sendiri melihat tubuh badan Dajjal yang utuh, ia dalam keadaan yang disertai oleh syaitan atau tidak disertai oleh syaitan.
Imam ath-Thabrani meriwayatkan bahawa Dajjal bukanlah manusia, melainkan syaitan yang diikat dengan tujuh puluh ikatan berupa lingkaran yang ada dan hidup disebahagian jazirah Yaman. Dalam riwayat Imam Abu Dawud, bahawa Dajjal ini pula dikehali pada zaman Nabi Muhammad dengan nama Ibn Shayyad. Tetapi setelah diteliti segala maklumat dengan cara terperinci didapati bahawa Dajjal yang terdapat dalam keterangan riwayat Tamim ad Dari adalah Dajjal yang sebenarnya, di mana dia terikat dan cacat mata sebelah kanannya , sebagaimana yang diriwayatkan Imam Bukhari dan Imam Muslim. Sementara Ibn Shayyad itu adalah syaitan yang menampakkan diri sebagai Dajjal pada masa itu sesuai dengan takdir Allah.

Ajal Dajjal yang dilaknat Allah itu telah dltangguhkan sampai satu masa yang ditentukan Allah dan tidak diingkari oleh Nya. Imam atTurmudzi menyebut dalam sebuah riwayat dari Nabi Muhammad mengenai munculnya Dajjal ke dunia,"dia akan diikuti oleh beberapa kaum berwajah seolah-olah mereka tak tahu malu dan seperti habisdipukuli."
Dengan memerhati dan merenungkan amanat paling besar yang diberikan kepada jin dan manusia, yakni Al Quran, dapatlah disimpulkan bahawa Dajjal itu betul— betul ada. Dan Dajjal disebutkan secara tenstual di dalam Al Quran. _____________________________

DAJJAL ADALAH PELAKU FITNAH TERBESAR DALAM SEJARAH MANUSIA


Dalam Musnad, Imam Ahmad meriwayatkan bahawa Nabi Muhammad s.a.w. bersabda/'Di antara penciptaan Nabi Adam dengan terjadinya kiamat, tidak ada fitnah yang lebih besar dari Dajjal." Dalam Shahih, Imam Muslim meriwayatkan,"Diantara penciptaan Adam sampai tegaknya kiamat, tidak ada fitnah yang lebih besar dari Dajjal."
Jika masalah fitnah Dajjal bukan merupakan masalah yang sangat membahayakan, tentu Nabi Muhammad s.a.w. tidak akan memberikan contoh tauladan untuk selalu memohon perlindungan kepada Allah s.w.t. dari fitnah Dajjal, khususnya dalam tasyahud sebelum mengucapkan salam, dengan mengucapkan "Ya Allah sesungguhnya kami berlindung kepada Mu dari siksa Jahanam, dari fitnah kubur, dari fitnah kehidupan dan kematian dan dari fitnah Al Masikh ad Dajjal."
Hal in! berdasarkan kepada hadis Anas dan Abu Hurairah, Siti Aishah, Ibn. Abbas, Sa'd bin Abi .Vaqqash dan Amrbin Syuaib. Nabi Muhammad s.a.w. membaca doa, beliau membaca isti 'adzah untuk memohon pelindungan dari kejahatan fitnah Dajjal dalam setiap sembahyang, Baginda mengajar doa itu kepada para sahabat sebagaimana mengajar surah AIQuran.

Inilah kapal yang dijumpai berjalan sendiri merayau-rayau tanpa sesiapa mengemudikannya. Peliknyatiada seorang pun dijumpai di atas kapal ini. Entah ke mana ghaibnya Kapten kapal dan anak-anak kapalnya, selepas melepasi kawasan Segitiga Bermuda

6 comments:

  1. maaf saudaraku yang baik, muslimkah saudara....
    maka kalau muslim, aku hanya ingin menambahkan sedikit terkait hal segitiga bermuda. kemarin saja, saat hilangnya kapal senopati, adam air dll, aku mendapat pelajaran baru dari guru saya, yakni mengenai segitiga bermuda tersebut. yang ternyata, memang benar bahwa segitiga bermuda itu benar adanya dan segitiga bermuda itu bisa terjadi dimanapun, karena kejadiannya adalah ketika terjadi susana yang sangat buruk, khususnya diperairan (laut). disana akan muncul ruang segitiga bermuda tersebut, yang tak lain adalah pintu masuk menuju ke alam siluman, dimana pusat dari segiriga bermuda itu sendiri adalah dari Piramida. mungkin anda pernah dengar mengenai piramida, dimana disanalah terdapat ruang percampuran antara panas dan dingin, dimana ruang itulah tempat hidup para siluman. makanya setiap tumbuhan yang dimasukkan kesana, pasti akan hidup.
    jadi mungkin itu sedikit tambahan dari saya, sementara jika saya harus menuliskan semuanya, sudah pastilah saya tidak akan mempunyai waktu yang lebih untuk itu.

    ReplyDelete
  2. Cb klo dibuat tempat wisata ky,nya keren tuh,kan byk pulau2...

    ReplyDelete
  3. Tuh si Val commentnya ngaco'..semestinya hal2 begini diambil pelajaran,bahwa itu adalah kekuasaan/kebesaran Alloh. Kalo itu dibuat tempat wisata,biar si Val sendiri aja yg piknik kesana,biar dia ngerasain gimana memasuki alam siluman/alam jin. Kalo gw, jgn sampai deh, Na'udzubillahi min dzalik!!!

    ReplyDelete
  4. wah bagus tuh ide nya
    jadiin tempat wisata q mau loh ;)
    lagian klo dah jadi tempat wisata kan dah gk bakal serem lagi
    hahahahahha :D

    ReplyDelete
  5. aku pngen ksna bolrh gx yaaaaaaaaaaaa........

    ReplyDelete
  6. Islam is the religion of peace and tolerance and guides us the true path the path of learn quran online
    read quran online
    read quran

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts

Requirements: Windows: Windows Media Player 10 , QuickTime , Flash , Mac OS: Flip4Mac , QuickTime , Flash
TV ISLAM KU ON PLAY TV TONTON RT America On Air / RUSIA TODAY LIVE TV online / BBC Arabic News / TV RCTI dan ANTV - Indonesia / MetroTV dan TransTV Indonesia / FREE LIVE camera tv from egypt / SYOKNYA...TV1&TV2MALAYSIA / TONTON di ON play TV
    http://www.suaramedia.com/ suaramedi website http://snippits-and-slappits.blogspot.com/ snippit website ----- http://arrahmah.com/ arrahmahiwebsite http://pondokhabib.wordpress.com/ sufiwebsite http://dajjal.wordpress.com/ sufiwebsite http://www.darulmurtadza.com/ http://makrifattokkenali.com/
    ----------------------------------------------------

    Check Page Rank of your Web site pages instantly:

    This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

    Pages

    LinkWithin

    Related Posts with Thumbnails
    ................ Orang tua yang tidak mempunyai ibadah, ibarat orang yang tidak ada kekayaan dunia dan akhirat ............................ Orang tua yang tidak mempunyai ibadah, ibarat orang yang tidak ada kekayaan dunia dan akhirat ...................................... Orang tua yang tidak mempunyai ibadah, ibarat orang yang tidak ada kekayaan dunia dan akhirat ..................... ..................... Allah taala memberi modal tubuh (dua) roh dan badan pandai-pandailah untuk menjadikan untung........ Allah taala memberi modal tubuh (dua) roh dan badan pandai-pandailah untuk menjadikan untung........ Allah taala memberi modal tubuh (dua) roh dan badan pandai-pandailah untuk menjadikan untung........

    Taubat... itu mengumbah nafsu ( mencuci nafsu )

    bazar

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Labels

    "Khawarij" 'Magog' atau 'Makjujj 000 injured 000 people . killed 250 2009 2010 2012. 40 hari Rasulullah s 40kms north of Khartoum 6-QUR-AN MENYIMPAN MAKLUMAT A massive 8.9 a.w wafat Adolf Hitler.. meninggalkan baki African Union peacekeeper Agama Awal Suku Aryan agen-agen Yahudi AHLI NUJUM ahli-ahli nujum air taubat Akan Di Sambut Akhirnya Kutemukan Kebenaran Aku mahu tinggalkan dunia dalam sujudku Al Arqam AL Fatihah buat AMALUDDIN DARUS Al-Mahdi Al-Quds all glaciers Allah ada dua jalan. Allah dalam Al-Quran AMALLUDDIN DARUS AMALUDDIN DARUS Amaluddin Darus.Qiamat Amerika menyerang China An Israeli naval patrol killed at least Antarctica is warming Apa itu Islam? Apakah Allah dapat dikenal Arab yang asli Asal-usul Keagamaan Orang India Assad regime was Astronomers using NASA asy-syam attacked Awal Tahun ayat kursi Ayatullah Khomeini Babak Peralihan Bacaan Doa Akhir bangsa Arab Bangsa-bangsa Arab Bani Hasyim Bashar Assad membakar Beirut Not Enough Death to Go Round 1983 BERSABDA Berwudhu BILA DAJJAL TELAH KELUAR bintang ber­ekor blast in Syria's BLOG cerca Islam Bomb Attacks BOMOH Burma's Rakhine State Cairo's central Cho-i-Rong district of Thailand's Christians kill Muslims converge on the holy cities converted to islam .. Daata Darbar Shrine PAKISTAN Dabbat yang ghaib di bumi dajjal Dajjal bermaharajalela.Amaluddin Daru Dajjal telah lama keluar dalam tiga katagori DENDAM YAHUDI Derro ditemui hidup di bawah bumi Di Amerika Pada 9 Sept Dialog Antara Ahlus Sunnah dan Syiah Imamiyah DIBALIK PERANG diganggu digoda dipesong Discovery Channel - Revealed The Hajj diving gear Doa yang disuruh oleh Embah Agung untuk cucu-cicit Dongguan Great Mosque.Xining Dua Dunia Dua Dunia Gedong Songo dua kiblat earthquake Earthquake ...More than 50 egypt history egypt history Mummies Egyptian and Palestinian flags Egyptian anti-government Egyptian army soldiers Egyptians to participate emas hitam.AMALUDDIN DARUS embah agung ENAM PERKARA WANITA engkau kahwini Fatimah az-Zahra February 1 Filipino firaun fled from southern Somalia following the 7.6 magnitude food and water Free Syrian Army Galactic Super-Volcano Erupts Gambaran Neraka Dunia Gaza bound aid flotilla Genghis Khan Genghis Khan 2 gerakan Wahabi Gog and Magog Gog atau Yakjuj Gog dengan Magog golongan Sulaimaniyah Golongan Syi'ah Gunmen stormed in killing Haiti Earthquake: Chronicles of Inferno Haitian earthquake Hamas militants Hampir Akhir Zaman Hari Bakar Quran heard in the Libyan Heavy explosions helicopters massacred holy fasting .Muslim Eid al-Fitr holy fasting .Ramadan at Istiqlal mosque in Jakarta holy month of Ramadan holy month of Ramadan. Lahore Horn of Africa Hundreds of thousands gather for the Friday noon prayer at Mecca's Grand Mosque IBLIS ADALAH NENEK MOYANG SYAITAN IBLIS BELUM BER­SARA.musuh itu adalah memberi erti racun yang bisa. Ibni Taimiyah Ilmu mengenal ILMU TAUHID Imam Mahdi Imam Mahdi as IMAN Semut in Jammu Indonesia Indramayu MAKAM SELAWE INFO RENCANA SENSASI Inside Story - Peace for Darfur investigasi gus im Isa Al Masih Isa Turun ke Bumi Islamic calendar Israel Storming of Gaza aid convoy to Gaza Israeli forces Isu kalimah Allah January February 10 Jarum fitnahnya JATIM Jewish settlers of setting fire to the mosque jihadciptaan Dajjal. JIN dan ALAM GAIB JIN DI RUMAH JIN TIDUR DI BILIK KOSONG KAFIR Kaisaniyah Zaidiyah dan Imamiyah kamu adalah fakir KAMU PASTI MATI Kamu PASTI mati Kamu PASTI mati (3) Sakit keras Karya NAHMAR JAMIL Kathmandu Kaum keluarga Saudi KeArah Kebangkitan kebangkitan kembali Islam KEBERKATAN iLMU Kebrina Kinkade kegilaan manusia kehancuran Arab Kehidupan dan kematian. kejatuhan muslimin Kematian Kematian membongkar wajah sebenar dunia Kemuncak Akhir Zaman Kerajaan Tuhan [174] Kertas Wang Amerika KERUNTUHAN ARAB Keruntuhan ekonomi KETERUBATAN YAHUDI keturunan Adam Keturunan Ham Keturunan Ham Kush KHAHTHAN killing Muslims Kisah BILAL BIN RABAH konco-konconya kuburku kuman-kuman KUNCI dunia Lahore largest demonstration Lobsang Rampa Madinah magnitude earthquake makhluk MAN malaikat dan jin MALANG Man dan Dabbat Manusia di Langit MANUSIA DI LANGIT dan MANUSIA DI BUMI manusia MAN Mars dan Jupiter Maryland MASJID MISTERI DI TUREN Masjid Nabawi: The Prophet's Mosque Mecca and Medina melaknat Yahudi Melihat hitungan hari puasa dari ALMANAK...jawa asli membongkar wajah sebenar dunia.jatuh sakit memesongkan manusia MEMPERBAIKI KEADAAN DUNIA Mengapa Yahudi Bijak MENGGENAL ALLAH menggerunkan menjajah negara-negara Menjelang Babak Peralihan Menjelang wafatnya Mesir dan Hittite sering muncul berperang me­ngelabui umat Millions of people MIMPI RASULLULLAH Misraim MISTERI SETAN 18 - DIBALIK PERANG Mistisisme Mogadishu's Mole People Mongol dan Tartar More than three million Muslims mosque Mount Merapi volcano..25 on October 27 Mt. Ararat Mummies Muslim Muslim Mamilla cemetery in downtown Jerusalem Muslim Rohingya Muslim Suriah National Geographic Nepalese Muslim Ramadan niat penjajahan November 20 occupied West Bank Orang Mole over Pakistan's cultural Pakistans army headquarters in Rawalpindi Palestinian killed Palestinian militants Pandanglah sifat Allah PEKERJAAN ISA pembawa panji hitam. PEMBERSIHAN RUMAH SYAITAN Penemuan Rangka Manusia Raksaksa Kaum A’d peneroka China dan Turki Quaker pengikut Dajjal Perbezaan Semut Dengan Manusia perbuatan syirik Peristiwa Di Masjidil PERKAHWINAN IBLIS perut bumi perut padang pasir pic POKOK politik dan ulamak porak peranda ekonomi PROPAGANDA Protesters remained Put dan Kanaan Qadiriya Badiriya Sufi .mosque in the village of Umm Dawban Qiamat QUAKE HITS INDONESIA quake rocked QUR-AN MENYIMPAN MAKLUMAT Raiwind on the outskirts Rakaman Dalam BaitUllah. dalam kaabah Ramadan at Istiqlal mosque in Jakarta Ramadan fast Ramadan in Jeddah Ramadan in Manila RASULULLAH SAW Rasulullah Shallallahu `alaihi wasallam Ratu Dunia read the Koran RENUNGAN KE ZAMAN SILAM retreating ripping RUMAH MAKHLUK HALUS DURJANA SEPERTI IBLIS Rusia 'Gog' Sabai'yali sakaratul maut. Salahuddin Al­Ayubi Sayidi Syeikh Muhammad AsSuhaimi Scared Sacred (2004) Scientists warn that glaciers in the Andes second largest city of Aleppo Sejarah Ngeri Penindasansyiria Semenanjung Arab Serahkan diri kepada tuan yang empunya diri. shocking image Silver Spring Sixty-third anniversary SOLATNYA Somali women Somalia government southern Indonesia Sumatra island survivors fought Syed Hussein Shahab Syed Jamaluddin AI-Afghan Syed Jamaluddin Al-Afghani Syi'ah imam dua belas Syi'ah Indonesia..Husein Shahab SYRIA; Freedom vs Dictatorship Syrian government troops using tanks Tablighi Ijtema Tahrir Square Tahrir Square 8:30am Taliban Terrorists Tanda Kemunculan Tausiah Ayah teng­gelam bumi Thariqat Embah Agung The 7.0-magnitude The Aramco Exploration the holy fasting month of Ramadan Thousands of people tiga Kutbah tipu muslihat trazedi FIRAUN trisula Tsunami hits Japan after 8.9 Tujuh Sangkakala tukang nujum TUKANG RAMAL Turki kecil tv france24 Umaiyah dan Abbasiyali umat Islam Rohingya USTAZ USTAZ AMALUDDIN DARUS USTAZ Asri Ibrahim. Rabbani meninggal dunia. Ustaz Fathul Bari Masuk Masjid SYIAH Buat Apa Ustaz Haji Shaari Mohd Yusuf UTUSAN SYAITAN WAFAT wilayah ikhlas worldwide Yahudi Yahudi dunia Yahudi menaklukkan Yak­juj (RUSia) zaman Abdul Muthalib zaman ini ZAMAN KEMUNCULAN MAHDI